CONDIȚII GENERALE DE ACORDARE A GARANȚIEI
S.C. K-ELICOM TRADING SRL., în calitate de vânzător al produselor, asigură garanția produselor cumpărate de către clienți. Vă rugăm astfel să luați la cunoștința de prezentele condiții generale de acordare a garanției și păstrați factura de achiziție, pentru eventuale reclamații privind lipsa de conformitate a produsului.
Pentru orice reclamație referitoare la eventuale neconformități ale produsului achiziționat vă rugăm să ne informați în termen de 24 de ore de la data primirii produsului la adresa de email vanzari@pharmacare.ro
Informațiile și pozele privind produsele, se găsesc in descrierea produselor din pagina dedicată, pe www.pharmacare.ro. Acestea sunt specifice fiecărui tip de produs. Vă rugăm sa consultați cu atentie descrierea precum si indicatiile de utilizare specifice fiecărui tip de produs.
Durata de garanție este limita de timp care curge de la data cumpărării produsului, până la care SC K-ELICOM TRADING SRL își asuma responsabilitatea remedierii sau înlocuirii produsului achiziționat, pe cheltuiala sa, dacă deficiențele nu vă sunt imputabile. Produsele comercializate pe site-ul www.pharmacare.ro beneficiază de o garanție comercială de 5 de zile de la data livrării produsului către client.
Pentru acordarea garanției vă rugăm să consultați și să respectați instrucțiunile de depozitare si manipulare specifice fiecărui produs. Garanția nu este aplicabilă și SC K-ELICOM TRADING SRL nu poate fi răspunzătoare în niciun fel pentru defectele care pot apărea din cauza:
S.C. K-ELICOM TRADING SRL. acordă consumatorului o garanție legală de conformitate, în acord cu prevederile și limitările Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora si cu cele ale Ordonanței de Guvern nr. 21/1992 privind protecția consumatorului, pentru deficiențe neimputabile consumatorului, cu condiția respectării recomandărilor de utilizare și întreținere.
În cazul neconformității produsului, consumatorul are dreptul de a solicita S.C. K-ELICOM TRADING SRL., înlocuirea acestuia și, în cel din urmă, restituirea contravalorii aferente produsului
În cazul unei reclamații, S.C. K-ELICOM TRADING SRL. înlocui produsul cu unul identic sau, dacă acesta nu este disponibil în stoc, cu un alt produs, cu posibilitatea plății sau restituirii unei diferențe de preț. Daca S.C. K-ELICOM TRADING SRL. constată că produsul nu poate fi înlocuit va proceda la resstituirea contravalorii aferente produsului
În cazul în care produsul nu este disponibil, iar consumatorul nu dorește înlocuirea produsului defect cu un alt produs S.C. K-ELICOM TRADING SRL. va rambursa consumatorului contravaloarea produsului, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data primirii reclamației scrise și a produsului în cauză. Orice măsura reparatorie nu poate depăși 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunoștința S.C. K-ELICOM TRADING SRL. lipsa de conformitate a produsului.
Deteriorările produselor, cum ar fi, de exemplu: ambalaj deteriorat, petele, rupturi, firele trase sau alte deteriorări calitative ale materialului care nu au fost aduse la cunoștința S.C. K-ELICOM TRADING SRL., în momentul recepționării produsului de către consumator, în vederea acordării garanției, nu sunt acoperite de garanție.
Intervențiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instrucțiunilor de îutilizare si depozitaree si utilizarea acestuia in alte condiții decât cele pentru care a fost conceput, conduc la anularea garanției.
Atenție! Vă rugăm nu deteriorate ambalajele! Lipsa integritatii ambalajelor duce automat la pierderea garanției.